sobota, 5 listopada 2016

The Settlers IV - spolszczenie do edytora map


The Settlers IV może i nie jest nową grą, ale na pewno ma swoich miłośników ( między innymi mnie :) ). A więc postanowiłem jakiś czas temu podzielić się moim spolszczeniem do edytora map tejże gry. Za błędy językowe przepraszam. Spolszczenie było robione dawno temu i od tamtego czasu starałem się poprawiać wykryte błędy. Mam nadzieję, że wszystkie są już poprawione.

Spolszczenie do edytora można znaleźć TUTAJ
Z mojego chomika.


Zapraszam do komentowania :)

Zobacz też:
The Settlers IV - Wszystkie posty

1 komentarz:

  1. Problem z uruchomieniem edytora The Settlers IV?
    1. Ustaw we właściwościach ekranu ilość kolorów z 32 bit na 16 bit. W Windows 10 wystarczy ustawić opcję zgodności aplikacji na tryb 16-nastu kolorów (Właściwości->Zgodność).

    2. Inne problemy, np w Windows 10 przezroczyste okna itp. - wypróbuj patch dla Windows 10: https://github.com/elishacloud/dxwrapper/wiki/The-Settlers-IV

    OdpowiedzUsuń