sobota, 29 grudnia 2018

The Settlers IV (HD) - wysoka rozdzielczość

W tym wpisie chciałbym krótko opisać ciekawy program, który znalazłem dość niedawno, umożliwiający nam ustawienie wysokiej rozdzielczości dla Settersa IV.

Adnotacja: Ten program/patch został zrobiony zanim została wydana wersja Settlers IV: History Edition. Nie ma on nic wspólnego z tą edycją. Jeśli jesteś tutaj, ponieważ szukasz czegoś odnośnie Settlers IV: History Edition, zobacz pełne spolszczenie tej edycji, wraz ze wszystkimi dodatkami. 

Ten program nie jest przeznaczony dla The Settlers IV: History Edition, ale dla Gold Edition.

Program nazywa się: "The Settlers 4 - Widescreen Tool" i z jego pomocą możemy grać w panoramicznych rozdzielczościach - co było niemożliwe w normalnym trybie.

Po uruchomieniu programu wystarczy tylko wybrać lokalizację pliku .exe gry, ustawić rozdzielczość jaka nas interesuje i kliknąć przyciski: 'Apply' i 'Start Now!'

Dostępne rozdzielczości to:
  • 1024 x 600 Pixel (17:10)
  • 1280 x 720 Pixel (16:9)
  • 1280 x 800 Pixel (16:10)
  • 1366 x 768 Pixel (16:9)
  • 1440 x 900 Pixel (16:10)
  • 1680 x 1050 Pixel (16:10)
  • 1920 x 1080 Pixel (16:9)
  • 1920 x 1200 Pixel (16:10)
Program dostępny jest do pobrania na portalu GitHub:
https://github.com/FireEmerald/Settlers4-Widescreen-Tool

Program wykonany przez FireEmerald pod licencją: GPL 3.0

 


Zobacz też:
The Settlers IV - Wszystkie posty
The Settlers IV: History Edition - Pełne spolszczenie


5 komentarzy:

  1. Ten program/patch został zrobiony zanim została wydana wersja Settlers IV: History Edition. Nie ma on nic wspólnego z tą edycją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam właśnie problem z History Edition, może mi będziesz w stanie pomóc. Bo widzę screeny w internecie że History Edition ma dość duża fajna rozdzielczość i pod menu ma jeszcze dodatkowe okno z widokiem na budynki. Ja mam słabsza rozdzielczość i tego okna pod menu nie mam (nawet by się nie zmieściło). Przekopałem neta i nic nie znalazłem...

      Usuń
    2. Sprawdzałeś skróty na klawiaturze F1, F2, F3, czy F4 - teraz dokładnie nie pamiętam, czy F3, może F4. Ja miałem taki problem w Gold Edition - nie miałem tego małego okna na niektórych kompach. Jak te skróty nie zadziałają, spróbuj zmienić rozdzielczość na najwyższą tym narzędziem od Ubisoft co masz na Uplay - gdy odpalasz Settlers IV - configuration.

      Usuń
  2. Niestety nie działa w history edition

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ciekawa sprawa, że u niektórych osób, Settlers IV History Edition nie działa w trybie szerokiego ekranu. Sam nie miałem nigdy bezpośredniej styczności z takim problemem, ale słyszę tu i tam... Jak ktoś znajdzie rozwiązanie, niech się nim podzieli.

    OdpowiedzUsuń